środa, 1 czerwca 2011

Scooby Doo na Dzień Dziecka



          Przy okazji dnia dziecka postanowiłam przypomnieć najlepszy kryminał mojego dzieciństwa – SCOOBY DOO. Serial powstaje nieprzerwanie od 1969 roku. Twórcami są mistrzowie postaci rysowanych – William Hanna i Joseph Barbera.
http://www.slizg.eu/forum/viewtopic.php?f=8&t=7258&start=60

          Podejrzewam, że trudno będzie znaleźć osobę, która nie zna grupy nastolatków z wiernym, acz bojaźliwym psem rozwiązujących mniej lub bardziej zawiłe zagadki. Fred, Daphne, Velma, Kudłaty i Scooby Doo przemierzają świat swoim kolorowym vanem w poszukiwaniu zagadek. Fabuła każdego odcinka jest podobna – przyjaciele trafiają do miejsca, gdzie rzekomo straszy stwór, potwór lub duch. Wtedy Fred, Daphne, Velma rozpoczynają dochodzenie w sprawie rzeczonego upiora, a Kudłaty i Scoobie zaczynają poszukiwanie kuchni. Odcinek kończy się spektakularną pułapką. Następnie przyjaciele demaskują ducha jako przebierańca i wyjawiają jego plany. 




          Podobno jest epizod, w którym „Wścibskie dzieciaki”, jak są nazywani przez zdemaskowanych przebierańców młodzi detektywi, trafiają na prawdziwego ducha, ale ja niestety jeszcze na niego nie trafiłam, a muszę przyznać, że wiele odcinków mam za sobą.
          Jak do tej pory powstały trzy filmy fabularne o przygodach Scoobiego i jego paczki, ale niestety nawet w najmniejszym stopni nie dorównują rysunkowemu oryginałowi. Oprócz tego w sprzedaży jest wiele komiksów, książek czy kolorowanek dla dzieci, a także zabawki, maskotki i gry (planszowe i komputerowe) – dobry prezent dla miłośników serii z okazji dnia dziecka J

http://www.psy24.pl/1125-Szalony-pies---Scooby-Doo.html
Przypomnienie o SCOOBY DOO dedykuje Mojej Siostrzenicy Ani, która dzielnie i bez strachu w każdy niedzielny poranek śledzi przygody Freda, Daphne, Velmy, Kudłatego i niezastąpionego Scoobiego .
Poniżej kilka ciekawych linków w tym temacie :

http://www.scoobydoomagazyn.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz