piątek, 25 marca 2011

Ночной дозор - NOCNY PATROL

Dziś mocno niekryminalnie ale nie mogłam się oprzeć. Przy porannym przeglądzie informacji na bocznym pasku Gazeta.pl przeczytałam : Wojownicy światła i ciemności walczą o władzę nas światem 21:45. Od razu kliknęłam, bo takie sformułowanie, już chyba zawsze będzie mi się kojarzyć z jednym tytułem - "Straż Nocna" - najlepszym filmem fantasy jaki do tej pory widziałam. To adaptacja - "Nocnego patrolu " - rewelacyjnej rosyjskiej powieści fantasy autorstwa Siergieja Łukjanienki. To opowieść o świecie magicznym, osadzona w realnej do bólu Moskwie.





Choć "Patrol" nie ma zbyt wiele do czynienia z kryminałem nie mogłam o nim nie wspomnieć w chwili, gdy można go zobaczyć w ogólnopolskiej stacji. Wszystkim gorąco polecam dzisiejszy seans o 21:45, ale lojalnie uprzedzam, że oglądanie filmów, a zresztą czegokolwiek na Polsacie jest często trudne - ilości reklam i czas ich trwania mocno zniechęcają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz